DOÇENT | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ | 2021 - Halen |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ | 2019 - 2021 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ | 2019 - 2019 |
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2022 - Halen | ||
Fakülte Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2022 - Halen | ||
Arş. Uyg. Merkezi Müdürü | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2021 - Halen | ||
Dekan Yardımcısı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2020 - 2022 | ||
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2020 - 2021 |
Bilgisayar Öğretmeni-Ankara | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2002 - 2005 |
Bilgisayar Öğretmeni-Eskişehir | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2002 - 2009 |
Bilişim Teknolojileri Uzmanı- Görevlendirme | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2008 - 2009 |
Program geliştirme uzmanı- görevlendirme | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2009 - 2010 |
Bilişim teknolojieleri öğretmeni-Eskişehir | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2009 - 2010 |
Bilişim teknolojileri uzmanı- görevlendirme | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2011 - 2012 |
Bilişim teknolojileri öğretmeni-Eskişehir | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2010 - 2014 |
Bilişim teknolojileri öğretmeni- İstanbul | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | 2014 - 2019 |
Yüksek Lisans | YONCA TOLUN | İlkokullarda Görev Yapan Yöneticilerin Karar Verme Stillerinin Okul İklimine Etkisi: İstanbul İli Küçükçekmece İlçesi Örneği | ||
Yüksek Lisans | YONCA TOLUN | Okul yöneticilerinin okul kültürüne yönelik algıları ile karar verme stilleri arasındaki ilişki: İstanbul ili Küçükçekmece ilçesi örneği | İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | 2022 |
Eğitim Sosyolojisi | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 2 Saat |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 2 Saat |
Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 3 Saat |
Eğitimde Program Gelilştirme | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 6 Saat |
Öğretim Teknolojileri | Lisans | 2022-2023 | Türkçe | 4 Saat |
Dönem Projesi | Yüksek Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim Teknolojileri | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 2 Saat |
Tez | Yüksek Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 1 Saat |
Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 6 Saat |
Eğitim sosyolojisi | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim ilke ve yöntemleri | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 6 Saat |
Öğrenme ve Öğretme Kuramları | Yüksek Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
Tez | Yüksek Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Eğitimde Program Geliştirme | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim Teknolojileri | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Öğrenme Psikolojisi | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Eğitim Sosyolojisi | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 4 Saat |
Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 2 Saat |
Topluma Hizmet Uygulamaları | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
Tez | Yüksek Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 2 Saat |
Program Değerlendirme | Yüksek Lisans | 2018-2019 | Türkçe | 3 Saat |
Öğrenme-öğretme kuramları | Yüksek Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 4 Saat |
Türk Eğitim Tarihi | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 2 Saat |
Eğitim Sosyolojisi | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 2 Saat |
Öğretim İlke ve Yöntemleri | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 2 Saat |