Yüksek Lisans |
ZEYNEP KUVVET |
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf içi öğretimle ilgili karşılaştıkları problemler (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Diğer |
2001 |
Yüksek Lisans |
ŞEREF İNCİ |
Türk milli eğitim sisteminde eğitim teknolojisi politikaları ve uygulamaları |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2002 |
Yüksek Lisans |
BATTAL KILIÇ |
İlköğretim denetçilerinin eğitim araçlarının kullanımında öğretmenlere yaptıkları rehberlik düzeyleri |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2002 |
Yüksek Lisans |
PINAR PERİHANOĞLU |
Okulöncesi eğitim kurumlarının eğitim hedeflerini gerçekleştirme düzeyi (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2002 |
Yüksek Lisans |
ALİ RIZA BAYLAN |
Van İl Emniyet Müdürlüğü`nde hizmetiçi eğitim |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2003 |
Yüksek Lisans |
HELİN TEKER |
Okul idareci ve öğretmenlerinin okul rehberlik servisinin görevleri konusundaki bilinçlilik düzeyleri |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2003 |
Yüksek Lisans |
ELİF YAVNIK |
Temel eğitime destek projesinin uygulanabilirliği (Van il örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2006 |
Yüksek Lisans |
ELİF DAVRAN |
İlköğretim kurumlarındaki öğretmenlik uygulamasının öğretmen adaylarının öğretmenlik yeterliliklerini kazanmaları üzerindaki etkisi (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2006 |
Yüksek Lisans |
ORHAN ÖZKAN |
İlköğretim okulu yöneticilerinin toplam kalite kültürüne hazır bulunuşluk düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2004 |
Yüksek Lisans |
ABDURRAHMAN ATLİ |
Ortaöğretim okullarında rehberlik hizmetleri sunum düzeylerinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2004 |
Yüksek Lisans |
ŞAHİN ÖZEL |
"Etkili öğretmen özellikleri" açısından ilköğretim sınıf ve branş öğretmenlerinin karşılaştırılması (Van ili örneği) |
Yüzüncü Yıl Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2004 |
Yüksek Lisans |
CANAN BANOĞLU |
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin alternatif değerlendirme yöntemlerine yönelik yeterlilik düzeyleri |
Yıldız Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2009 |
Yüksek Lisans |
ULAŞ YABANOVA |
Zeki geri dönüt sistemli öğrenme nesnelerinin başarı, motivasyon ve kalıcılık üzerindeki etkileri |
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı |
2016 |
Doktora |
YUSUF METE ELKIRAN |
Türkçe öğretmeni adaylarının teknoloji entegrasyonu yeterlikleri ile öğretmenlik özyeterlikleri arasındaki ilişki |
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
AYŞENUR GÜVEN |
Ortaokul öğrencilerinin eğitsel bilgisayar oyunları destekli kodlama öğrenimine yönelik tutumlarının incelenmesi: Çanakkale ili örneği |
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı |
2019 |