Yüksek Lisans |
MECİT IRMAK |
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin mesleki benlik saygılarının belirlenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
HACER ERGÜL DÜZ |
Kadın maarif müfettişlerinin cam tavan sendromuna ilişkin görüşleri |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
GÖKÇE KAP |
Sağlıkla ilgili bölümleri olan özel liselerin mevcut sorunlarına yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2016 |
Yüksek Lisans |
TANJU DEMİR |
Meslek lisesi öğretmenlerinin iş yaşam kalitesine ilişkin algıları ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2016 |
Yüksek Lisans |
MİRAY KABAR |
Lise öğretmenlerinin işe bağlılık düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2017 |
Yüksek Lisans |
BURCU UYAR BULUT |
Öğretmenlerin örgütsel güven ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
SERKAN KADIOĞLU |
Eğitim kurumlarında okul kültürünün öğretmenlerin iş doyumuna etkisi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
CENGİZ VURAL |
Öğretmen ve yöneticilerin sosyal kulüp çalışmalarına yönelik tutumları |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
NURETTİN YAZICIOĞLU |
Kurum içi etkin iletişim ortamı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
NURAY TÖRNÜK |
Okul öncesi öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin yordayıcısı olarak mesleki sosyal destek algısı |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
CAN YİĞİT TUNÇMAN |
Okul yöneticilerinin psikolojik sermaye düzeyleri ile işe bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
GÜLER ÖNAL |
Öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
GÜLAY YILMAZ |
Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının ve nedenlerinin incelenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
ELİF MERT |
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel bağlılıklarının incelenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
SÜMERYA BALIKCI ERGÜL |
Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek düzeyleri ile örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Diğer |
2019 |
Yüksek Lisans |
SİBEL GİRGİN |
Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeyleri ile okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
DÖNE FEYZA CANKAL |
Duygusal emeği yordayan faktörler: Psikolojik iyi oluş, lider üye etkileşimi ve işe bağlılık |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
YAVUZ BÜTÜN |
Öğretmen özerkliğinin örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi: Mesleki benlik saygısının aracılık rolü |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
ALPARSLAN AKBULUT |
Öğretmenlerin örgütsel adalet ve örgütsel destek algılarının örgütsel sinizm tutumuna yönelik etkisinin incelenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
NİMET KAYA ÖZEN |
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN İŞ YAŞAM KALİTESİNE ETKİSİ |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
NURİ BAŞER |
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrenen Okul İle Örgüt İklimi Arasındaki İlişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
ADEM KEVEN |
Örgütsel Bağlılığın Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
HAYRULLAH BIÇAKÇILAR |
Pozitif okul yönetimiyle öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
HAMİDE UZUN |
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
MEHMET HACIOĞLU |
Okullarda örgütsel mutluluğun yordayıcısı olarak örgüt kültürü |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
ESİN TEKİN |
Öğretmenlerin örgütsel affedicilik düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
SELÇUK VAR |
COVİD-19 salgını sürecinde okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin kriz yönetimine ilişkin deneyimlerinin incelenmesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
DİLRUBA SAYGIN |
İlkokul bahçelerinin, doğal öğeler ve çocukların fiziksel gelişimi açısından incelenmesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
SULTAN CAN |
Yöneticilerin liderlik stillerinin ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin performansına etkisi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
İBRAHİM KEÇELİ |
İlkokul öğretmenlerinin okul iklimi algıları ile örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
ŞENAY UYSAL |
İlkokul öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin kayırmacılık davranışları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
TÜLAY TAN |
Öğretmenlerin duygusal zekâları ile örgütsel yaratıcılıkları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
FATMA BENGİSU UYKUSEVEN |
Pandemi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin iş-aile yaşam dengesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
DEMET KAYA |
Okul yöneticilerinin kayırmacı davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
MELTEM ÇALIŞ |
Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile örgütsel yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
ZEYNEP KARATAŞ |
İlkokullarda çalışan öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
EMSAL TAŞKAN |
Okul yöneticilerinin kullandığı motivasyonel dil ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
SİBEL ALKAN ÇAKMAK |
LİSE öĞRETMENLERİNİN YAŞAM DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
MERVENUR SALTIK |
Öğretmen Özerliği ile Okul İklimi Arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
BUŞRA SANSAR |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUTLULUK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNERJİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
YAĞMUR MANSUROĞLU |
Kamu Ortaöğretim Kurumlarındaki Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
SÜMEYYE KARİP |
Bedensel Engelli Öğretmenlerin Mesleki Yaşamlarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
REŞİT ŞAFAK GEDİK |
Özel okulda çalışan yönetici ve öğretmenlerin eğitimde yapay zeka kullanımına ilişkin görüşleri |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
SEMEN KESKİN |
Algılanan okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
HATİCE DÜZENLİ |
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Sinerji Düzeyine Etkisi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
BUKET DURAK DOĞAN |
Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği ile Değişime Hazır Olma Durumları Arasındaki İlişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
ABDUL KADİR ALTUNSU |
Yeniden Yapım ve Güçlendirme Sürecine Giren Okul Binalarında Yöneticilerin Kriz Yönetimine İlişkin Deneyimleri |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı |
2024 |