DOÇENT
DEMET   ZAFER GÜNEŞ

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR.



DOÇENT İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ 2023 - Halen
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/ 2020 - 2023
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/ 2014 - 2020
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/ 2005 - 2014
Bölüm Başkanı İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2024 - Halen
Bölüm Başkan Yardımcısı İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2020 - 2021
Araştırma Görevlisi Sakarya Üniversitesi 2005 - 2014
Yüksek Lisans MECİT IRMAK İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin mesleki benlik saygılarının belirlenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans HACER ERGÜL DÜZ Kadın maarif müfettişlerinin cam tavan sendromuna ilişkin görüşleri İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans GÖKÇE KAP Sağlıkla ilgili bölümleri olan özel liselerin mevcut sorunlarına yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2016
Yüksek Lisans TANJU DEMİR Meslek lisesi öğretmenlerinin iş yaşam kalitesine ilişkin algıları ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2016
Yüksek Lisans MİRAY KABAR Lise öğretmenlerinin işe bağlılık düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2017
Yüksek Lisans BURCU UYAR BULUT Öğretmenlerin örgütsel güven ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans SERKAN KADIOĞLU Eğitim kurumlarında okul kültürünün öğretmenlerin iş doyumuna etkisi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans CENGİZ VURAL Öğretmen ve yöneticilerin sosyal kulüp çalışmalarına yönelik tutumları İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans NURETTİN YAZICIOĞLU Kurum içi etkin iletişim ortamı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans NURAY TÖRNÜK Okul öncesi öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin yordayıcısı olarak mesleki sosyal destek algısı İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans CAN YİĞİT TUNÇMAN Okul yöneticilerinin psikolojik sermaye düzeyleri ile işe bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans GÜLER ÖNAL Öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans GÜLAY YILMAZ Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının ve nedenlerinin incelenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans ELİF MERT İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel bağlılıklarının incelenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans SÜMERYA BALIKCI ERGÜL Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek düzeyleri ile örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Diğer 2019
Yüksek Lisans SİBEL GİRGİN Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeyleri ile okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans DÖNE FEYZA CANKAL Duygusal emeği yordayan faktörler: Psikolojik iyi oluş, lider üye etkileşimi ve işe bağlılık İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans YAVUZ BÜTÜN Öğretmen özerkliğinin örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi: Mesleki benlik saygısının aracılık rolü İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans ALPARSLAN AKBULUT Öğretmenlerin örgütsel adalet ve örgütsel destek algılarının örgütsel sinizm tutumuna yönelik etkisinin incelenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans NİMET KAYA ÖZEN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN İŞ YAŞAM KALİTESİNE ETKİSİ İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans NURİ BAŞER Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrenen Okul İle Örgüt İklimi Arasındaki İlişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans ADEM KEVEN Örgütsel Bağlılığın Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans HAYRULLAH BIÇAKÇILAR Pozitif okul yönetimiyle öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans HAMİDE UZUN Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans MEHMET HACIOĞLU Okullarda örgütsel mutluluğun yordayıcısı olarak örgüt kültürü İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans ESİN TEKİN Öğretmenlerin örgütsel affedicilik düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans SELÇUK VAR COVİD-19 salgını sürecinde okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin kriz yönetimine ilişkin deneyimlerinin incelenmesi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans DİLRUBA SAYGIN İlkokul bahçelerinin, doğal öğeler ve çocukların fiziksel gelişimi açısından incelenmesi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans SULTAN CAN Yöneticilerin liderlik stillerinin ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin performansına etkisi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans İBRAHİM KEÇELİ İlkokul öğretmenlerinin okul iklimi algıları ile örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans ŞENAY UYSAL İlkokul öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin kayırmacılık davranışları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans TÜLAY TAN Öğretmenlerin duygusal zekâları ile örgütsel yaratıcılıkları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans FATMA BENGİSU UYKUSEVEN Pandemi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin iş-aile yaşam dengesi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans DEMET KAYA Okul yöneticilerinin kayırmacı davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans MELTEM ÇALIŞ Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile örgütsel yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans ZEYNEP KARATAŞ İlkokullarda çalışan öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans EMSAL TAŞKAN Okul yöneticilerinin kullandığı motivasyonel dil ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans SİBEL ALKAN ÇAKMAK LİSE öĞRETMENLERİNİN YAŞAM DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans MERVENUR SALTIK Öğretmen Özerliği ile Okul İklimi Arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans BUŞRA SANSAR ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUTLULUK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNERJİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans YAĞMUR MANSUROĞLU Kamu Ortaöğretim Kurumlarındaki Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans SÜMEYYE KARİP Bedensel Engelli Öğretmenlerin Mesleki Yaşamlarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans REŞİT ŞAFAK GEDİK Özel okulda çalışan yönetici ve öğretmenlerin eğitimde yapay zeka kullanımına ilişkin görüşleri İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans SEMEN KESKİN Algılanan okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans HATİCE DÜZENLİ Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Güçlendirici Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Sinerji Düzeyine Etkisi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans BUKET DURAK DOĞAN Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği ile Değişime Hazır Olma Durumları Arasındaki İlişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans ABDUL KADİR ALTUNSU Yeniden Yapım ve Güçlendirme Sürecine Giren Okul Binalarında Yöneticilerin Kriz Yönetimine İlişkin Deneyimleri İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Planlaması Ana Bilim Dalı 2024
Seminer Yüksek Lisans 2022-2023 Türkçe 3 Saat
Örgütsel Davranış Yüksek Lisans 2022-2023 Türkçe 3 Saat
Eğitime Giriş Lisans 2022-2023 Türkçe 2 Saat
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Lisans 2022-2023 Türkçe 2 Saat
Topluma Hizmet Uygulamaları Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Eğitim Yönetiminde Güncel Sorunlar Yüksek Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Seminer Yüksek Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Örgütsel Davranış Yüksek Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Eğitime Giriş Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2020-2021 Türkçe 2 Saat
Eğitimde Araştırma Yöntemleri Lisans 2019-2020 Türkçe 2 Saat
Topluma Hizmet Uygulamaları Lisans 2019-2020 Türkçe 3 Saat
Seminer Yüksek Lisans 2020-2021 Türkçe 3 Saat
Örgütsel Davranış Yüksek Lisans 2020-2021 Türkçe 3 Saat
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim Lisans 2020-2021 Türkçe 2 Saat
Eğitim Yönetimi Lisans 2020-2021 Türkçe 3 Saat
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Lisans 2020-2021 Türkçe 2 Saat
Karşılaştırmalı Eğitim Yüksek Lisans 2019-2020 Türkçe 3 Saat
Eğitim Yönetiminde Güncel Sorunlar Yüksek Lisans 2019-2020 Türkçe 3 Saat
Topluma Hizmet Uygulamaları Lisans 2019-2020 Türkçe 3 Saat
Eğitime Gİriş Lisans 2019-2020 Türkçe 2 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2017-2018 Türkçe 1 Saat
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Lisans 2017-2018 Türkçe 1 Saat
Karşılaştırmalı Eğitim Lisans 2017-2018 Türkçe 1 Saat
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Lisans 2018-2019 Türkçe 3 Saat
Eğitim Yönetiminde Güncel Sorunlar Yüksek Lisans 2018-2019 Türkçe 3 Saat
Eğitim Yönetimi Lisans 2018-2019 Türkçe 2 Saat
Topluma Hizmet Uygulamaları Lisans 2018-2019 Türkçe 3 Saat
Okullarda Gözlem Lisans 2018-2019 Türkçe 1 Saat
Kurum Deneyimi Lisans 2018-2019 Türkçe 1 Saat
Eğitime Giriş Lisans 2018-2019 Türkçe 2 Saat
Yönetim Bilimi ve Süreçleri Yüksek Lisans 2017-2018 Türkçe 1 Saat
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Lisans 2017-2018 Türkçe 3 Saat
Örgütsel Davranış Yüksek Lisans 2016-2017 Türkçe 3 Saat
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI Lisans 2015-2016 Türkçe 3 Saat
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ Yüksek Lisans 2015-2016 Türkçe 3 Saat
SINIF YÖNETİMİ Lisans 2015-2016 Türkçe 1 Saat
Yönetim ve Organizasyon Teorileri Yüksek Lisans 2016-2017 Türkçe 3 Saat
Yönetim Bilimine Giriş Lisans 2016-2017 Türkçe 2 Saat
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Lisans 2016-2017 Türkçe 2 Saat
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Lisans 2015-2016 Türkçe 2 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2010-2011 Türkçe 2 Saat
Eğitim Bilimine Giriş Lisans 2010-2011 Türkçe 3 Saat
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması Lisans 2014-2015 Türkçe 3 Saat
Karşılaştımalı Eğitim Lisans 2014-2015 Türkçe 2 Saat
Karşılaştırmalı Eğitim Yüksek Lisans 2014-2015 Türkçe 3 Saat
Eğitimde Denetleme ve Değerlendirme Yüksek Lisans 2014-2015 Türkçe 3 Saat
Örgütsel Davranış Yüksek Lisans 2014-2015 Türkçe 3 Saat
Eğitim Psikolojisi Lisans 2014-2015 Türkçe 2 Saat
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması Lisans 2012-2013 Türkçe 3 Saat
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Lisans 2012-2013 Türkçe 2 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2012-2013 Türkçe 2 Saat

İKÜ - Academic Roster v1.