DOÇENT | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ/ | 2020 - Halen |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ/ | 2013 - 2020 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ/PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ/ | 2007 - 2013 |
Anabilim Dalı Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2024 - Halen | ||
Bölüm Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2024 - Halen | ||
Fakülte Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2023 - Halen | ||
Danışma Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2017 - Halen | ||
Anabilim Dalı Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2021 - 2022 | ||
Bölüm Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2021 - 2022 | ||
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2021 - 2022 | ||
Fakülte Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2021 - 2022 | ||
Danışma Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2015 - 2016 | ||
Stratejik Plan Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2016 - 2017 | ||
Kalite Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2016 - 2017 | ||
Yönetim Kurulu Üyeliği | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2017 - 2018 | ||
Anabilim Dalı Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2017 - 2018 | ||
Bölüm Başkanı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2017 - 2018 | ||
Erasmus Koordinatörü | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2016 - 2021 | ||
Dekan Yardımcısı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2016 - 2017 | ||
Bölüm Başkan Yardımcısı | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2013 - 2016 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ | 2007 - 2013 |
Yüksek Lisans | ESRA İSLAM | Romantik ilişkide kendilik değerlendirmesi ile algılanan ebeveyn kabul-red düzeyi arasındaki ilişki ve kendini toparlama gücünün aracılık rolü | Maltepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2016 |
Yüksek Lisans | CEREN GÜMÜŞ | Ebeveynleri boşanmış 21 yaş ve üzeri yetişkin bireylerin kişilerarası ilişkilerindeki bağlanma modelleri ve ayrılma kaygılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | Haliç Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2017 |
Yüksek Lisans | ESRA GÜNEY | 3-6 yaş arası çocuk annelerinin algıladıkları ebeveynlik biçimi, çocuk mizacı ve sergiledikleri ebeveynlik tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesi | Haliç Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2017 |
Yüksek Lisans | GAMZE TEZCAN | Ebeveynleri 18 yaşından önce boşanmış ve boşanmamış bireylerin kişilik örüntülerinin karşılaştırılması ve çeşitli demografik değişkenler açısından incelenmesi | Haliç Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2017 |
Yüksek Lisans | EMİNE NUR AKPINAR AYDOĞMUŞ | Ergenlerde sosyal güvende hissetme ve memnuniyet ile problemli internet kullanımı arasındaki ilişkide sosyal medya tutumlarının aracılık rolü | Maltepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2017 |
Yüksek Lisans | MELTEM TEKİN | Beliren yetişkinlerde çocukluk çağı travmaları ve bütünleyici umudun psikolojik dayanıklılık ile ilişkisi | Maltepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2018 |
Yüksek Lisans | ÖZLEM AKKOL KULAAT | Genç yetişkin kadınlarda yeme tutumlarının dürtüsellik ve öz duyarlık ile ilişkisi | Maltepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Klinik Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2018 |
Yüksek Lisans | PELİN KIVILCIM | Genel aidiyetin sosyal görünüş kaygısı ve sosyal duygusal yalnızlık ile arasındaki ilişkide biçimlendirici rolü | İstanbul Arel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2019 |
Yüksek Lisans | EDA NUR OĞUZ | Yetişkinlerde kendine yansıtma ve içgörü, duyguları ifade etme, duygusal şemalar ve psikolojik iyi oluş arasındaki ilişki ve çeşitli demografik değişkenler açısından incelenmesi | İstanbul Arel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Klinik Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2019 |
Yüksek Lisans | YÜCEL ÇAĞDAŞ MALLI | Yetişkinlerde algılanan sosyal yetkinlik ile sıkıntıya dayanma kapasitesinin dijital oyun oynama motivasyonu ile ilişkisi | Maltepe Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2019 |
Yüksek Lisans | REYHAN ÖZER | Ergenlik döneminde algılanan ebeveyn kabul reddi, duygu dışavurum ve psikolojik sağlamlık arasındaki ilişkinin incelenmesi | İstanbul Arel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2019 |
Yüksek Lisans | MERVE DOĞAN YATAR | Üniversite öğrencilerinde somatizasyon eğiliminin yordanmasında stresle başa çıkma yöntemleri, genel öz yeterlik inancı ve bilişsel esnekliğin rolü | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2020 |
Yüksek Lisans | ÖZGE MUTLU | Okul öncesi çocukların duygu düzenleme stratejileri ile anne babaların duygu sosyalleştirme yaklaşımları arasındaki ilişki | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2020 |
Yüksek Lisans | HATİCE YILDIZ | Ergenlerin stresle başa çıkma stratejilerinin aile ilişkileri açısından incelenmesi | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2021 |
Yüksek Lisans | ŞEYMA BALCI | Beliren yetişkinlik döneminde siber zorbalık ve siber mağduriyetin internet bağımlılığı ve sosyal anksiyete ile ilişkisi | Işık Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2021 |
Yüksek Lisans | SAFA GÜRBÜZ | Yetişkinlerde ego kimlik statülerinin psikolojik doğum sırası açısından incelenmesi | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | GÖRKEM POLAT | Evlilikte algılanan sorun çözme becerisi ile benliğin ayrımlaşmasının evlilikte çift uyumu ile ilişkisi | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | BÜŞRA HAYIRLI HANAY | Çocukluk çağı travmaları, algılanan sosyal destek ve evlilik doyumu ile psikolojik dayanıklılık arasındaki ilişkinin incelenmesi | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | NİSANUR KORKMAZ | Çalışanların iş güvencesi algısı ile işten ayrılma niyeti arasındaki ilişkide duygusal tükenmişliğin aracı rolü | İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | MERTCAN ÇERİ | Pandemi döneminde çalışanlarda algılanan örgütsel adaletin örgütsel bağlılık ile ilişkisinde algılanan örgütsel desteğin aracılık rolü | İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | AYLİN AKGÜL | Üniversite öğrencilerinde algılanan ebeveyn tutumları ile beden algısı arasındaki ilişkide sosyal medya kullanımının aracılık rolü | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2022 |
Yüksek Lisans | GÖZDENUR KAPLAN GÜL | Yetişkinlerde yeme tutumları ile duygu düzenleme güçlüğü, bağlanma stilleri ve belirsizliğe tahammülsüzlüğün ilişkisi | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2023 |
Yüksek Lisans | MERVE NUR KABALAR | Kadın üniversite öğrencilerinde duygusal yeme ile reddedilme duyarlılığı ve kendini susturma arasındaki ilişki | Maltepe Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Psikoloji Ana Bilim Dalı | 2023 |
ALAN ÇALIŞMALARI II | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 4 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 4 Saat |
OYUN PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
AİLE PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2023-2024 | Türkçe | 3 Saat |
TEZ | Yüksek Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 2 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 4 Saat |
AİLE PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2021-2022 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI II | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 4 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİDE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
SANAT TERAPİSİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 4 Saat |
SANAT TERAPİSİNE GİRİŞ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
AİLE PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
OYUN PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2020-2021 | Türkçe | 3 Saat |
PSİKOTERAPİ YÖNTEMLERİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
SANAT TERAPİSİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 4 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI II | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİDE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
AİLE PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 4 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
SANAT TERAPİSİNE GİRİŞ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
OYUN PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2019-2020 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI II | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ II | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 4 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ I | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 4 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2017-2018 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI II | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ II | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 4 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
ALAN ÇALIŞMALARI I | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ I | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ II | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ II | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 4 Saat |
AİLE VE EVLİLİK TERAPİLERİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİDE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 4 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2016-2017 | Türkçe | 3 Saat |
BİTİRME PROJESİ I | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 4 Saat |
SANAT TERAPİSİNE GİRİŞ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ I | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
OYUN PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2015-2016 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ II | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
AİLE VE EVLİLİK TERAPİLERİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİNDE SEÇME KONULAR | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
KLİNİK PSİKOLOJİDE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ II | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
STAJ I | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
SANAT PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
OYUN PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
SİBER PSİKOLOJİ | Lisans | 2014-2015 | Türkçe | 3 Saat |
Sağlık Psikolojisi | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |
Klinik Psikolojide Değerlendirme Yöntemleri | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |
Gelişim Psikolojisi I | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |
Algı Psikolojisi | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |
Siber Psikoloji | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |
Gelişim Psikolojisi | Lisans | 2013-2014 | Türkçe | 3 Saat |