PROFESÖR
SULTAN BİLGE   KESKİNKILIÇ KARA

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR.



PROFESÖR İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ 2023 - Halen
DOÇENT İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ 2019 - 2023
DOÇENT İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ 2018 - 2019
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI/ 2014 - 2018
YARDIMCI DOÇENT OKAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/ 2012 - 2014
Bölüm Başkanı İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2020 - 2021
Fakülte Kurulu Üyeliği İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2019 - Halen
Yönetim Kurulu Üyeliği İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2019 - Halen
Dekan Yardımcısı İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ 2019 - 2020
Bölüm Başkanı OKAN ÜNİVERSİTESİ 2012 - 2014
Fakülte Kurulu Üyeliği İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ 2017 - 2020
Öğretmen Milli Eğitim Bakanlığı 2001 - 2012
Yüksek Lisans GÜLŞEN KARAYEL Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel atalet düzeyleri: Bayrampaşa ilçesi örneği Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2014
Yüksek Lisans BAHADIR YILDIRIM İlkokul öğretmenlerinin umutsuzluk düzeyleri Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans MUZAFFER ERTÜRK Üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının genel özyeterlik düzeylerinin belirlenmesi Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans MİNE SÜREN KAYMAK Okul yöneticilerinin iletişim becerileri ile çatışmayı yönetme stratejileri arasındaki ilişki (Kartal ilçesi örneği) Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans BİRSEL TÜFEKÇİ Öğretmenlerin finansal iyi hal düzeylerinin mesleki haz düzeylerine etkisi (Kartal ilçesi örneği) Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2015
Yüksek Lisans MENDUHA ARIK Eğitim fakültelerinde çalışan öğretim elemanlarının sanal kaytarma düzeylerinin yordayıcısı olarak örgüt iklimi: İstanbul ili örneği İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2016
Yüksek Lisans MERVE ÖZALPER Öğretmenlerin iş-aile çatışma düzeylerinin incelenmesi Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2016
Yüksek Lisans KEREM DEMİR Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin sinizm düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2017
Yüksek Lisans ÇAYHAN YILDIRIM Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının yordayıcısı olarak örgütsel sosyalleşme İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2017
Yüksek Lisans MUSTAFA KEMAL ERGEN Okul müdürlerinin bayrak törenlerinde yaptıkları konuşmaların çocuk hakları açısından incelenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2017
Yüksek Lisans MUHAMMED FATİH BİÇAKCI Okul müdürlerinin sahip olması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve yönetici görüşleri Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı 2017
Yüksek Lisans TEZCAN UZLU Okul müdürlerinin iş-aile yaşam çatışması düzeyleri ile iş doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans BUSE ŞENTÜRK TÜYSÜZER Okul yöneticilerinin çocuk haklarına yönelik tutumlarının belirlenmesi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans RAMAZAN SÖNMEZ Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre geçici eğitim merkezlerinin sorunları ve çözüm önerileri İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans SUAT DAĞ Özel okullarda iş doyumu ve örgütsel güvenin yordayıcısı olarak yetenek yönetimi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2018
Yüksek Lisans İLKER AYDOĞAN Öğretmenlerin psikolojik iyi oluş düzeylerinin yordayıcısı olarak okul iklimi algıları İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans ŞEREF SARIKAYA Öğretmenlerin iş doyumunun yordayıcısı olarak örgütsel güven ve örgütsel destek algısı İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans ALİ ÇELİK Örgütsel yabancılaşmanın yordayıcısı olarak farklılıkların yönetimi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans FATİH YASİN KEMAN Göreve yeni başlayan okul yöneticilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans TOLGA CAN Almanya'da Türk derneklerinin çocukların eğitimine yönelik eğitsel etkinlikleri, sorunları ve beklentileri İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Diğer 2019
Yüksek Lisans NAZAN YILMAZ LİSELERDE FARKLILIKLARIN YÖNETİMİ VE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans HASAN TÜRKAN Görme engelli öğretmenlerin iş yaşamında karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri İstanbul Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans SELMA KARTAL ÇOCUK İHMALİ VE ÇOCUK İSTİSMARINA YÖNELİK OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: İSVEÇ VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2019
Yüksek Lisans EMRAH YOZ Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kuantum liderlik davranışları İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans HASAN ERGÜVEN Okul müdürlerinin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans NİLGÜN ERGÜVEN Ödül alan öğretmenlerin mesleki deneyimleri İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans HASAN YASİN PUSMAZ Öğretmenlerin örgütsel atalet düzeylerinin yordayıcısı olarak örgütsel adalet algısı İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı 2020
Yüksek Lisans DENİZ SİNAL Öğretmenlerin örtülü liderlik modellerinin belirleyicisi olarak sahip oldukları eğitim inançları İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans BURHAN KEÇECİ Öğretmenlerin meslekten ayrılma nedenleri: Bir durum çalışması İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans SELİN BOZDOĞAN Okul yöneticilerinin epistemolojik inançları ile yenilik yönetimi arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2021
Yüksek Lisans AHMET SUBAŞI Okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmen özerkliği arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans SELİN HAZAL DEMİRCİ Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak öğrenen örgüt profili ve örgüt kültürü İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2022
Yüksek Lisans GÜLBEYAZ KEPENEK Örgütsel yaratıcılığın yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans HAKAN ERGÜN Wattpad öykülerinde okul, yönetici ve öğretmen imgesi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans BİLGİ ÖZÜNAL YUVA Yöneticilerin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2023
Yüksek Lisans İREM UÇAR Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeyleri ile öğrenen okul algıları arasındaki ilişki İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Yüksek Lisans ÜMİT YAKUT Öğretmenlerin İş Yükü Algıları ile Örgüt Sağlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı 2024
Karşılaştırmalı Eğitim Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Eğitime Giriş Lisans 2022-2023 Türkçe 2 Saat
Öğretmenlik Uygulaması Lisans 2022-2023 Türkçe 8 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2022-2023 Türkçe 2 Saat
Eğitim Yönetiminin Kuramsal Temelleri Yüksek Lisans 2022-2023 Türkçe 3 Saat
Karşılaştırmalı Eğitim Yüksek Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Eğitime Giriş Lisans 2020-2021 Türkçe 2 Saat
Öğretmenlik Uygulaması Lisans 2021-2022 Türkçe 8 Saat
Eğitim Yönetiminin Kuramsal Temelleri Yüksek Lisans 2021-2022 Türkçe 3 Saat
Sınıf Yönetimi Lisans 2021-2022 Türkçe 2 Saat
Eğitim Yönetiminin Kuramsal Temelleri Yüksek Lisans 2020-2021 Türkçe 3 Saat

İKÜ - Academic Roster v1.