Yüksek Lisans |
GÜLŞEN KARAYEL |
Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel atalet düzeyleri: Bayrampaşa ilçesi örneği |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2014 |
Yüksek Lisans |
BAHADIR YILDIRIM |
İlkokul öğretmenlerinin umutsuzluk düzeyleri |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
MUZAFFER ERTÜRK |
Üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının genel özyeterlik düzeylerinin belirlenmesi |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
MİNE SÜREN KAYMAK |
Okul yöneticilerinin iletişim becerileri ile çatışmayı yönetme stratejileri arasındaki ilişki (Kartal ilçesi örneği) |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
BİRSEL TÜFEKÇİ |
Öğretmenlerin finansal iyi hal düzeylerinin mesleki haz düzeylerine etkisi (Kartal ilçesi örneği) |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2015 |
Yüksek Lisans |
MENDUHA ARIK |
Eğitim fakültelerinde çalışan öğretim elemanlarının sanal kaytarma düzeylerinin yordayıcısı olarak örgüt iklimi: İstanbul ili örneği |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2016 |
Yüksek Lisans |
MERVE ÖZALPER |
Öğretmenlerin iş-aile çatışma düzeylerinin incelenmesi |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2016 |
Yüksek Lisans |
KEREM DEMİR |
Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin sinizm düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2017 |
Yüksek Lisans |
ÇAYHAN YILDIRIM |
Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının yordayıcısı olarak örgütsel sosyalleşme |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2017 |
Yüksek Lisans |
MUSTAFA KEMAL ERGEN |
Okul müdürlerinin bayrak törenlerinde yaptıkları konuşmaların çocuk hakları açısından incelenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2017 |
Yüksek Lisans |
MUHAMMED FATİH BİÇAKCI |
Okul müdürlerinin sahip olması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve yönetici görüşleri |
Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Eko. Ana Bilim Dalı |
2017 |
Yüksek Lisans |
TEZCAN UZLU |
Okul müdürlerinin iş-aile yaşam çatışması düzeyleri ile iş doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
BUSE ŞENTÜRK TÜYSÜZER |
Okul yöneticilerinin çocuk haklarına yönelik tutumlarının belirlenmesi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
RAMAZAN SÖNMEZ |
Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre geçici eğitim merkezlerinin sorunları ve çözüm önerileri |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
SUAT DAĞ |
Özel okullarda iş doyumu ve örgütsel güvenin yordayıcısı olarak yetenek yönetimi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2018 |
Yüksek Lisans |
İLKER AYDOĞAN |
Öğretmenlerin psikolojik iyi oluş düzeylerinin yordayıcısı olarak okul iklimi algıları |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
ŞEREF SARIKAYA |
Öğretmenlerin iş doyumunun yordayıcısı olarak örgütsel güven ve örgütsel destek algısı |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
ALİ ÇELİK |
Örgütsel yabancılaşmanın yordayıcısı olarak farklılıkların yönetimi |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
FATİH YASİN KEMAN |
Göreve yeni başlayan okul yöneticilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
TOLGA CAN |
Almanya'da Türk derneklerinin çocukların eğitimine yönelik eğitsel etkinlikleri, sorunları ve beklentileri |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Diğer |
2019 |
Yüksek Lisans |
NAZAN YILMAZ |
LİSELERDE FARKLILIKLARIN YÖNETİMİ VE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
HASAN TÜRKAN |
Görme engelli öğretmenlerin iş yaşamında karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri |
İstanbul Okan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
SELMA KARTAL |
ÇOCUK İHMALİ VE ÇOCUK İSTİSMARINA YÖNELİK OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: İSVEÇ VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2019 |
Yüksek Lisans |
EMRAH YOZ |
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kuantum liderlik davranışları |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
HASAN ERGÜVEN |
Okul müdürlerinin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
NİLGÜN ERGÜVEN |
Ödül alan öğretmenlerin mesleki deneyimleri |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
HASAN YASİN PUSMAZ |
Öğretmenlerin örgütsel atalet düzeylerinin yordayıcısı olarak örgütsel adalet algısı |
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı |
2020 |
Yüksek Lisans |
DENİZ SİNAL |
Öğretmenlerin örtülü liderlik modellerinin belirleyicisi olarak sahip oldukları eğitim inançları |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
BURHAN KEÇECİ |
Öğretmenlerin meslekten ayrılma nedenleri: Bir durum çalışması |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
SELİN BOZDOĞAN |
Okul yöneticilerinin epistemolojik inançları ile yenilik yönetimi arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
AHMET SUBAŞI |
Okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmen özerkliği arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
SELİN HAZAL DEMİRCİ |
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak öğrenen örgüt profili ve örgüt kültürü |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
GÜLBEYAZ KEPENEK |
Örgütsel yaratıcılığın yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
HAKAN ERGÜN |
Wattpad öykülerinde okul, yönetici ve öğretmen imgesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
BİLGİ ÖZÜNAL YUVA |
Yöneticilerin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
İREM UÇAR |
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeyleri ile öğrenen okul algıları arasındaki ilişki |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
ÜMİT YAKUT |
Öğretmenlerin İş Yükü Algıları ile Örgüt Sağlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |
2024 |