Yüksek Lisans |
AYÇA UĞUR |
Türkiye'deki tüketicilerin Airbnb kullanma niyetlerinin planlı davranış kuramı ve algılanan risk bağlamında tahlili: Bir saha araştırması |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2021 |
Yüksek Lisans |
ANIL ÖZER |
Omni kanallı perakendeciliğin perakendeci marka değerine etkisi: Migros örneği |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
LEYLA MIRZAYEVA |
Digital marketing during the covid-19 pandemic: A field study in the education sector |
Işık Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2022 |
Yüksek Lisans |
MUHAMMAD UMER SOHAIL |
The impact of sensory marketing on consumer buying behavior:An empirical analysis of a retail chain |
Işık Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
EBRAR HATİCE CİHAN |
Lider- üye etkileşiminde ego durumları ve yaşam pozisyonlarının iletişim kalite düzeyine etkisi: Özel sektör saha çalışması |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
SENEM KURT |
Yalın liderlik kavramı ve örgüt kültürünün yöneticilerin yalın liderlik özellikleri göstermelerine etkisi: Bir saha araştırması |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
CHAIMA EL HAJJI |
The effect of successful branding on consumer behavior and loyalty |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
BÜŞRA AYDIN |
Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Türkiye'deki
Turizm Seyahat Acentalarının Tüketici Algısına Etkisi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2024 |
Doktora |
AYÇA UĞUR |
İnsan odaklı tasarım yaklaşımı ve iş modeli yeniliği arasındaki ilişkide dijital dönüşümün aracı rolünün incelenmesi |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2023 |
Yüksek Lisans |
MERVE YÜCESAN UYGUNER |
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM: YAPAY ZEKA VE MAKİNE ÖĞRENMESİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2024 |
Yüksek Lisans |
EMRE İNANÇ KAYATÜRK |
İşveren markası yönetimi ile stratejik insan kaynakları yönetiminin örgütsel bağlılık üzerine etkileri |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2024 |
Doktora |
MELDA SOFUOĞLU |
SANAL ORGANİZASYONLARDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜ, ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ve İŞ TATMİNİ ETKİLEŞİMİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2024 |
Doktora |
ALİ SAVAŞAN |
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ VE ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARAMA MOTİVASYONLARI İLE ALGILANAN RİSKİN BU İLİŞKİYE DÜZENLEYİCİ ETKİSİ |
İstanbul Kültür Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı |
2024 |